יום שלישי, 31 בינואר 2012

אופנת חורף – הצבעים שיחממו לכם את העונה ב2012


בתקופת הקיץ אנחנו מרשות לעצמינו להשתולל עם שלל גוונים עליזים וחמים – וורוד, צהוב, כתום, תכלת וכל מה שמשתלב מצוין עם אווירה קיצית עליזה וחמימה, אך אליה וקוץ בה – מה כבר ניתן ללבוש בתקופת הקיץ החמה ? הרי כל הממעיט הריהו משובח. לעומת הקיץ, אופנת חורף כן מעניקה לנו הזדמנות לקרוא דרור ליצירתיות, ללבוש שלל שכבות , אבל מסתבר שרוב הנשים מעדיפות ללבוש שחור. אופנת חורף  הנוכחית מרשה לכן להתפרע עם מגוון צבעים יפיפיים, וכל אישה תוכל לבחור לפחות כמה גוונים שיהלמו אותה במיוחד.

אופנת חורף – מהם צבעי ודגמי העונה ?

אופנת חורף 2012 מציעה מגוון צבעים נהדרים  למעט השחור הקלאסי : אדום חמרה, אפור, בריק, חרדל, שמנת, כחול פטרול, ירוק בקבוק, ורוד, סגול ואבן. אם אתן מעדיפות אופנת בייסיק, ניתן למצוא שלל פרטי בייסיק מחמיאים ההולמים את טעמן וגזרתן של הנשים הישראליות – אופנה ישראלית מקורית, ייחודית, פרקטית וטרנדית אשר תשרת אתכן נאמנה לאורך כל שעות היום, גם אם אתן לא חוזרות הביתה לאחר העבודה וממשיכות ישר לפגישה, אירוע או ארוחת ערב. בין פרטי הלבוש האופנתיים של אופנת חורף 2012 ניתן למצוא : חולצות חלקות, חולצות טריקו פשוטות למראה אך מסוגננות, אלו הן חולצות נשפכות עשויות מבדים נעימים ומלטפים אשר יהלמ ויחמיאו לכל אישה ובכל גיל, חולצות ויסקוזה, עליוניות קצרות או עליוניות עם כיסים, חולצות עם גולף נשפך, חולצות מעטפת, ווסטים, חולצות דגם ווי ועוד.

אופנת חורף בייסיק – למי היא מתאימה ?

בעצם השאלה אמורה להיות הפוכה – למי אופנת בייסיק איננה מתאימה ? בניגוד לאופנה האירופאית המוקפדת יותר והמחויטת, אופנת בייסיק היא אופנה ישראלית התפורה למידותיה של כל ישראלית תרתי משמע. מדובר על אופנת חורף שתתאים לכל אישה , הן לשעות העבודה והן לשעות הערב. גם אם הגעת למקום העבודה עם חולצת בייסיק או חולצת טריקו חלקה מינימליסטיות למראה, תוכלי לקראת ערב לשדרג את המראה עם עליונית אופנתית מתאימה, אולי להוסיף אקססורי אחד או שניים, ולהיראות טרנדית ובעלת טעם משובח במיוחד.

יופי, פשטות ומינימליזם

אף אישה לא מעוניינת להיראות גרוטסקית ומגוחכת, אך לעיתים לא נדירות יוצא לנו לראות נשים שיכולות להרשות לעצמן לרכוש את מיטב פרטי המעצבים ועדיין להיראות כמו קרקס מהלך, וזאת במקרה הטוב. עודף פריטים מקושקשים מדיי, גזרות שאינן מחמיאות לכל אחת, אבל ישנם נשים שבטוחות שלא משנה כיצד הן בנויות ומהי גזרתן, הן חייבות להיראות טרנדיות בכל מחיר. אופנת חורף  בסגנון בייסיק לא מותירה לכן הרבה מקום לטעות. מדובר על פרטי אופנת חורף מינימליסטים, בעלי מראה נקי ועדין, פריטים שניתן לשלב ביניהם הן מבחינת הסגנון והן מבחינת הצבעים, ובסך הכול, להרגיש לא רק יפה אלא גם נינוחה.

צילום: דנה קרן
עיצוב: יקי פסנדי
סייטלינג ודוגמנות: יפעת שפר
אקססוריז: YaYa- הרצל 171 רחובות


תגובה 1:

  1. אופנת בייסיק הבאתם לנו חתונה בחורף להמוני, תודה רבה לכם.

    השבמחק